Rabu, 15 Disember 2010

WEDNESDAY, 15 December 2010

  Semalam punye kisah koud saje selit. Semalam tk sempad koud nak bukak blog nie. Padahal dah ckp dgn member tuh siang aku unline FB, malam on BLOG pulak. Tapi mlm td agk meletihkan koudd. **HUHU.

  Pagi semalam, bangun awal jugak! **HAHA. Tyme dkad bilek air, mama dah jerit-jerit. Berbunyi seperti ini ;
Mama : KAKAK!
Aku : yee, ape?
Mama : Bangunlah! Kate nak p skula.
Aku : ??!!!
Mama : dah bgun belum hoyy!
Aku : Mama, kakak dekat mne skg ny? Dah dlm bilik air lahh.
Mama : Ohyekee, haha! Sorry sorry..

  Lepas mndi, aku gie skula, **YEAH!! buad ape? buad pandai, nme pn gi skula mstilah wt pndi. **HAHA!
pergi beli bku lerr. Disebabkan aku ny pade mulenye tk igt pn psl nk beli bku, jd lambad lah belinye. Skula mnegah & skula rendah dkad dekadd je koudd! So sekali jalanlahh. Kat skulah menengah, ade due org anak kepada Mahroji&Maulinah yg akan mnuntut ilmu disitu, sorang msuk form 5 sorang lg form 1, adek aku tuh lah!

  Dah setel beli, aku pun tgok jumlah, WAO! mhl gilee babbass lah! Kawan aku beli 40, 50 rgt jee. Npe aku 60 rgt yaw?! padahal aku just beli bku rampaian jea koudd! grr, bku ny betul betul mnakutkan aku lahh! teringat pulak aku psal SPM! **HUWAAA! Tapi dah lame jugak kaki aku tk jejak skula. Aku tengok skula dah maken lawa koudd. Dah lain, dah cat! **bangge pulak! rase tk sabar nk g skula. Aih, Tetibe jea. pdahal selame ny aku buad taktao sebab rsau nk start skula. Tp ble da ad bku ny tk sba. **HAHA, sukesukesukee! :))

  Lepas gi skula mnengah, track pergi ke skula rendah pulak. Adex aku lg seko ny pulak nk msuk standard 4 tp badann... hahh amek kau! mcm bdk form 1, tgi pn dah nk same level dgn aku. **HAHA. (ouch, aku pndek koudd) :p Dy sorang jea, jumlah harge 100 lebih. Gilee lahh! Aku tye kawan aku, dy blikan bku adx dy 80 lebih jea. Tapi kitorg mahal kokk! Tah pape tahh! Bukan beli pape punn. Ny MAkCIK BOOKSHOP pnye psal lah koud. Aku tk tande pun bku yg tk penting, dy main bg jea. Grr, kalao bg tuh free tkpelah gk. Ny kne bayar. **watchaaa! da lah kire duit smbil ckp kt fund. Begayot je! bahaye betul!

  Lepas g skula, mama nk belanje brg keperluan dekad Econsave! **YEAH! aku suke jalan jalan. **Hihi. Cuci mate, tp apelah sgt econsave tuh. But tk ksahlah, da aku suke kan daripde dok dlm uma jee kann. Better kua jengjalan dgn mama pun ok lahh.

  Grr, betullah ckp mama, laki ny ntug betul! Balik dr berjalan, dorang tkya susasusa pikir nk msak. balik jea terus baring! tengok TV! ktorang ny perempuan kne prepare ntuk lunch. Yg laki tao, cume tgl mkn jea!

  Ny ksa mlm pulak, aku ingt malam nk unlinee lahh, knon jea. Tapi bru aku terpikir aku ad tusyen. **HAHA. Pukul 08.10 p.m until 09.30 p.m . Takpelahh, balik tusyen nt unline lahh. Time dkad tusyen, bestt koudd! **hihi. Firstday tusyen math. Selame ny add math jea. Math tk amek. Tp dsbbkan marka math tuh tah pape tah, knelah crik jalan nk solve that problem ryte? So, dkad tmpt tusyen tuh ckgu yg aja subjek math Cikgu Halim, dy aja skula SMKTIS. Buad buadd tahu jelah kt mne to kan. Dy ajar okelahh, dy bg ktorg pham tentang konsep care math ny. Alhamdulilah siket siket lame lame jd bukit. **thanx cikgu, thanx mama , ayah :))

  Balik dr tusyen, aku igt nk unlinee sperti mne y d'rncang tp tgok komputer pn xd mood dah! Aku nk tgok bola! **HAHA! Malaysia vS Vietnam. Waa! Sejak bile pulak aku lyn bola ny. **HAHAx!

 Ee, da lah! Malas pulak nk type pjg pjg! Stop smpi cnie dulu. Assalam :)

Dah Bace ? Sila Tekan button kat Bawah ni .

2 ulasan: