Khamis, 29 September 2011

Easy Come and Easy Go :)

Assalamualaikum WBT semua :)
Hai hai hai ! Hai kawan-kawan :) sihat?

Okay back to topic 'Easy come and easy go' yess! About friendship :)
Kawan semuanya terbaikk! yeke? Oh maybe sometime. Sometime is NOT! Apa pun yang perlu you all tahu, even kita ada kekasih hati pun, kawan numbor satu! SATU! Oky, saya pun sudah semestinya akan memilih kawan terlebih dahulu sebab saya tahu kawan yang penting dari kekasih hati yang tak confirm lg boleh bawak mati. Autch! Sorry kalau terasa yaa :)

Then, kawan 'time' SENANG ni memang ramai, berlambak! UNKNOWN tak boleh dikira! Time 'huha-huha' semua ada kat sisi gelak kuat-kuat sampai tak ingat dunia pun TAPI bila time kita 'huhu-huhu' sedih, SUSAH, semua lepas tangan, boleh dikira dengan kuku je berapa orang yang sudi menemani kita saat getir tu**segelintir lah janganlah terasa sangat.
Tu yang kadang-kadang timbul rasa benci mula mendambik dada. Buat baik dengan kawan pun rasa tak guna sebab tak dihargai. Time susah semua sibuk pentingkan diri masing-masaing. Apa celupp??

Apa pun, INGAT pesan ayah dengan mama ni, kita nak berkawan boleh :) TAPI jangan terlalu baik dengan kawan kita. KAWAN BOLEH MAKAN KAWAN SENDIRI! And apa yang saya nak cuba sampaikan, Kita ni hidup kat dunia kenalah fikir perasaan orang lain tak payah nak sakitkan hati orang lain. Bila rasa nak 'selfish' lebih baik duduk dalam hutan yaa takyah hidup bergaul dengan manusia lain. SEKIAN :) Selamat berubah semuaa :D Assalamualaikum.
Dah Bace ? Sila Tekan button kat Bawah ni .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan