Khamis, 18 Ogos 2011

B E R S I H :)

 Assalamualaikum WBT :)
 First let you must know, about TITLE. BERSIH? Okayy, ini bukan pasal "perhimpunan" itu tapi ini kisah pasal diri saya yang ingin membersihkan segala salah faham makhluk-makhluk dimuka bumi ini. Ehh, umum sangat tu. Mengenai rakan-rakan yang menuntut di SMKTKU.

 AWAKAWAK semua, dengar sini very carefully. Apa yang AWAKAWAK lihat selama ini saya berjalan ke kantin, kelas, surau, makmal dan segala tempat persekitaran kecuali ladies lahh kan, AWAKAWAK ada terlihat saya bersama dengan seorang lelaki yang cukup mesra dalam kurungan macam ada apa-apa. Kan? Pleasee, jangan buat andaian yang surely anda tak pasti. I know, mulut AWAKAWAK tu AWAKAWAK punya suka tapi dengar NI, saya taknak disebabkan salah faham AWAKAWAK menganai statement saya, tak pasal-pasal, Alhamdulilah pahala saya bertambah, terimakasih AWAKAWAK dan AWAKAWAK akan mengambil alih segala dosa saya. Kasihan AWAKAWAK kann.

 Jadi disini saya ingin memohon maaflah juga pada AWAKAWAK yang telah atau akan menimbulkan kemusykilan mengenai saya dengan orang yang saya kehulur-hilir bersama seperti belangkas dalam kurungan berlainan jantina. Disini juga ada beberapa ayat penerangan untuk AWAKAWAK make-it explain supaya AWAKAWAK jelas. Ehem, saya dan dia memang rapat. Kami teman tapi mesra bak kata Auntie Rossa. Okayy? Dialah satu-satunya kumbang melayu dalam kelas saya. Dia baik dan agak gila-gila. Dia duduk betul-betul sebelah saya TAPI.....kami tak berdua, INGAT TU! Kami berempat. Semua classmate memang rapat dengan dia bukan saya sahaja. Cuma kadang-kadang AWAKAWAK ternampak secara kebetulan kami sedang berdua. Ehh, ada ke? Tak ada okay! Sebab even kami berdua, didepan dan belakang masih ada rakan-rakan yang lain.

 Lagi-lagi, disebabkan dia ni jenis open minded kan, thats why saya selesa rapat dengan dia. Dia tak kemut dan dia tak lokek okay! Apa prob dia,dia story and dia juga sudi tolong menjadi pendengar dan penasihat kepada kawan-kawan dia yang lain termasuk saya. So, siapalah yang taksuka rapat dengan orang yang macam ni kan?

 Baiklah AWAKAWAK, janganlah anggap berjalan bersama sebelah-sebelah je tu bermakna couple. Gelak sama-sama pun couple. Tolong okayy? Jangan suka buat andaian.So now, jelaskan? Bukan apa,taknak timbul fitnah je. Nanti jadi lain cerita pula kangg. Mulut tempaian boleh lagi ditutup TAPI mulut manusia ni bukan sebarangan mulut. Telajak traktor pun boleh gostan tapi telajak kata nk reves macam mana? BUT if AWAKAWAK nak fikir negetaf juga, its up to you. We did not cara but AWAKAWAK must thinking about feel orang lain okay? Makwe dia ke kann. Elok-elok jadi kawan tak pasal-pasal jadi lawan. Gare-gare siapakan yang menimbulkan perpecahan dalam segalaa keamanan? Hanya orang yang waras  mampu berfikir menggunakan akal dan mampu memikirkan perasaan orang lain dalam kurungan beperikemanusiaan dan jika sebaliknya? Do think yourself. Thankyou : ) Clean ! ><.<<
Dah Bace ? Sila Tekan button kat Bawah ni .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan