Ahad, 5 Jun 2011

Lama menghilang ?

Assalamualaikum WBT ( :
Hai kawankawannn ! ( : Rindu sama saya takk ? Tak rindu ? Haa . Tu kau punya pasal lahh nak rindu ke taknakk ! Ade aku kisahh ?! Haha . ** Grr , dlm hati Maluu :p Aihh , dah lama sungguh tak updated blog ni. Nak kata busy , busy kea ha ? Aih , busy lah jugaaa : ( Pasal busy tu lerr tak sempat saya nak mengupdatekan blog saya yg tak berapa nak cantik macm korangkorangg punyaa . Berhabukk sudahh blog aku ni . Sudah lah tak update , jenguk pun TIDAK . Aumm ! Lagipunn , tak tahu nak letak apa dalam blog ni . Nak story tentang problem , WOW ! MANA BOLEHH ! nononoooo ~ This my privately okay ! Kalau lah mulut manusia tu boleh ditutup , takpelahh jugaa . Ni kalau aku tulis problem dalam blog , bukan korangkorangg semua ni nak tolong , simpati pun kira da cukup BAGUS ! tapi ni takk , lagi korangkorangg ni nanti HEBOH kan kat orangorangg lain . Kankankannnn ?! korangkorangg ni memang teruk , kanKANKAnkann ?! haha . Auww ~ SAKIT ! janganlahh mrah : ) Chill >.<



 Hm , nak cierita apa ni wehh ?! Adoi, haa korangkorangg ni sihat tak ? Aku Alhamdulillah sihat walafiat . **tak tanya pun ! Elehh , poyo pulak korang kan ? Korangkorangg tak tanya lah aku volunteeer kasi tahu khabar aku . Karang RINDU pulakk kat aku . tertanyatanya habak aku pulaa : D hahaha . PERASANNYA KAUUU ! err , sorrysorry  : )
Tu jelahh eh buat masa ni . Nanti ada hot story , be continue ok ? Sorry yupp ada terkasar bahasa , mengadangada , menggedik ke apehh yang terasa hati tu . Nak salam tak dapat , yang LAKI mana boleh touch kann , soo perkataan MAAF dan SORRY sebagai peganti tangan , mulut dan diri  : ) Take caree .
Wassalam WBT .


Dah Bace ? Sila Tekan button kat Bawah ni .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan