Rabu, 16 Mac 2011

SummerCamp Bijak Belajar ( SMART LEARNING )

Assalamualaikum WBT (:
 Salam Peace No War ! yeahh !
11, 12 & 13 Mac 2011 . Jumaat, Sabtu & Ahad.
Kem Bumi Jati, Jalan kebun, Klang.
Kem anjuran my AYAH pnye tmpt kerja. PKNS ! Kem yg terdiri oleh semua anak staf PKNS & sekolah anak angkat PKNS. Seramai 127 peserta yang menyertai kem ini.

 Ehem, hari pertama diberi kumpulan. Aku & syiqin ditempatkan dikumpulan yang sama. Wao! Haha. Mulanya memang tak dapat sama kout tapi disebabkan kebijaksanaan otak, kami samalah! yeahh! Pada mulanya mcm tak best jea team kitorang, tak sporting2 langsung! Huh, bad! Time diminta untuk melantik leader dlm kumpulan, mcm takde yang layak langsung! Tapi aku & syiqin terpandang sorang mamat ni yang agak mcm POYO! haha, nampak mcm bagus jee dan kami sememangnya nak dia jadi leader, nak uji si dia lah 'bagus sangatt kee' sbub nmpak mcm bagus jea! So, dia pun stand up and go ke depan. Aku & syiqin jusg tersenyum lebar : D ( sukenyee dpt kenakan org ) keh3 ! tyme to tak silap ada 14 org ahli dlm kumpulan kami. Leader dikehendaki memilih seorang fasi sbgi pandu arah kami dlm sepanjang aktiviti yg diadakan di kem nanti. Kami dpt seorang fasi yg dikenali sbgi abg ZulFadli  a.k.a abg Zul . Mcm apek ! hehe .

 After Solat Maghrib, ada minum2 siket lah. Tetibe dtg pulak seorang lelaki yg tk dikenali. Huh! lagi sorang mamat yg nmpk mcm bgus jee. Sape pulak???! dgn slumber duduk kat tmpt makan kumpulan kitorang. Syiqin ckp, nama dia Shaz. Oh, bdk baru koud. **abaikan . Aku borak2 gn leader. namenyee Faiz. Die ask sape bpk aku, aku ckplah Mahroji. Die ckp, tak kenal! Haha. Bile giliran die, dia tye , kenal tak Roslan Baharuddin??? Aku dgn smgt ckp , Kenal ! Ohh, Encik Roslan. Bos aya saya lah tuh. 1 pejabat lagi tuh. Haha. mcm tatau malu jee . Lepas tuh kannn ... Smpi dlm bilik kuliah, Leader kami, Si faiz ckp, ni kumpulan kita ada budak baru, pandang lah belakang. kami pun toleh. namanya shaz. Aku & syiqin ckp , dah tau dahhh..... Haha. Poyo betul !
  
Lagu team mula-mula :
 Synergy is hot to go
 H O T T O GO
 Aum ! is hot to go 2x
 Aum.... !

 Patu diubahsuai resepsi kedua :
 We areee .... ( solo )
 S Y N E R G Y ( one by 1 )
 SYNERGY ( ramai-ramai )
 is hot to go 3x
 Aum ! ( laki )
 Aum ( perempuan )
 Aum!!! ( bergabung )
 Tepuk2 semangat , tepuk due kali, tepuk sekali .
 Tepuk synergy boleh .
 Boleh boleh boleh boleh boleh ... yeaaaaahhhhh !
 ( Serius rindu gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Bila rindu aku nyanyi lagu ni terbayang muke korangg )

Geng kami selama 3 hari 2 malam :
  • af
  • syiqin
  • shaz
  • reez
  • thirah
  • dyana
  • echa
  • ilham
  • dino
  • izad
  • amal
  • amidah
  • jyha
  • faiz
  • haziq ( yaa'aa'auw! )
Malas nk ckp byk dahh ! haha .
Cume nak ckp, orang yang disangkakan POYO sebenarnya best best belaka .
Tulah pepatah org putih berkata DONT JUDGE bOOk by A cover !
Padahal semuanya baik baik & sporting.
Bile da terpisah, RINDU pulaaaa . Nie lah manusia : (
Aku R I N D U korang semua tahap GABAN ! Aku nak sgt jumpa korang sume . Nak mcm aritu. Taknak ada sorang pun yang tk jumpe walaupun si Dino! Dia pn byk sumbang marka dlm group kite smpilah kite pnye group dpt tmpt kedua. Even kalah, takpe weyy, kite da usaha. Masalah sekarang ni, yang anak staf PKNS tuh, tak kisahlah! Boleh jumpa lagi anytyme if PKNS ad buad pape, kite meet eh? Tapi yg sekolah anak angkat tuh HOW ????!!! dah lahh stay jauh-jauh ! Isk! Aku pulak dah ;ah bukan kaki hang out boleh kua kua ! Rumahlah tmpt aku menghbiskan masa. Korang take care lah ekk. Facebook kan ada, kite hello2 kat citu jelah nmpknyee . If ade jdo, kite meet lah nt. Biarlah takdir & waktu yang menentukan segala-galanya. Take care guys! Miss you & Iloveyouuuu alll ! Hahahahahahahahahahahaha ... ekkkkk ~

::::: Persahabatan adalah segala-galanya. Walaupun berjauhan ianya tetap dekat dihati. Takkan putus walau ianya sejauh dinegara matahari terbit. Walaupun kita punya couple, sahabat tetap penting kerana sahabat adalah teman SETIA ! Mudah untuk dikenali & susah untuk dilupai. hargailah rakana anda sebaik mungkin sebelum ia diambil oleh Ilahi . Tenung Termenungkan dan selamat Dihayati ! Yassalam ..



Dah Bace ? Sila Tekan button kat Bawah ni .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan